کامپیوتر-دبیرستان شاهد زنده یاد مهندس مهدی صافی دستجردی
آخرین اطلاعات مربوط به کامپیوتر و فناوری اطلاعات
 
برچسب:, :: ::  نويسنده : وحید

قسمتی از متن کتاب:
 
کلید میانبر چیست و چگونه از آن استفاده کنیماهمیت صفحه کلید و امکان استفاده از آن به عنوان رابط دستورياستقرار کلید ها بر روي صفحه کلید هاي استاندارتایپو ویرایش متن با استفاده از صفحه کلیداستفاده از کلید هاي میانبر صفحه کلیدچند کلید میانبر مفید در محیط ویندوزکلیدهاي اضافی صفحه کلیداستفاده از کلید هاي ناوبريساخت کلید میانبر، براي اجراي برنامه ها


ادامه مطلب ...

می توان گفت فتوشاپ، نرم افزاری چندکاره است. یعنی تقریبا در هرجایی که به طراحی یا کار روی تصویر و عکس نیاز باشد خودی نشان می دهد و قابلاستفاده است.



ادامه مطلب ...

آیا پس از چند سال کار با اینترنت و بودن در فضای وب فکر میکنید در ابتدایی ترین موضوع، یعنی سرچ گوگل حرفه ای هستید؟ توصیه می کنیم حتما اینمقاله را بخوانید.



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: ::  نويسنده : وحید

شاید این مطلب به نظر خیلی ها پیش پا افتاده باشه ولی افرادی هم هستند که هنوز این مطلب را فرا نگرفته اند پس آموزش چت در یاهو



ادامه مطلب ...

 

 
یه راه واسه دوستان عزیز كه می خوان به جای تایپ كردن فقط حرف بزنن و كامپیوتر خودش تایپ كنه .
شركت مایكروسافت این قابلیت را در office xp قرار داده است . اگر بر روی سیستم عامل شما office xp نصب باشه شما
می تونید با انتخاب گزینه speechاز منوی toolsبه این ابزار دست پیدا كنید كه كار با اون خیلی راحته .(اگر برای اولین بار است
كه speech را انتخاب می كنید office سی دی office xp را درخواست میكند).

 

 
· حتما شما هم به سایتها یا وبلاگهایی مراجعه كرده اید كه هنگامی كه برای برداشتن و ذخیره عكس آن وبلاگ یا سایت راست كلیك میكنید با یك پیغام و نمایش یك پنجره پیغام این اجازه را از كاربر با پیغام مناسب می گیرند در این قسمت چگونگی دور زدن این روش را می آموزیم.
ابتدا برروی عكسی كه میخواهید بر دارید راست كلیك كنید ولی دست خود را از روی موس نكشید !!! حال پس از ظاهر شدن پنجره پیغام سایت در حالی كه كلید سمت راست موس را نگه داشته اید كلیك ESC را فشار دهید حال موس را ول كنید می بینید كه به راحتی این پیغام را پشت سر گذاشتید!! :)

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کامپیوتر-دبیرس تان شاهد زنده یاد مهندس مهدی صافی دستجردی و آدرس safischoolcomputer.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 54
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 269
بازدید کل : 4436
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1