کامپیوتر-دبیرستان شاهد زنده یاد مهندس مهدی صافی دستجردی
آخرین اطلاعات مربوط به کامپیوتر و فناوری اطلاعات
 
برچسب:, :: ::  نويسنده : وحید

قسمتی از متن کتاب:
 
حتما همه شما تا به حال تجربه ي اتصال به اينترنت را داشته ايد و كم و بيش اطلاعاتي راجع به اين موضوع داريد. براي آشنايي بيشتر شما نكاتي هر چند مختصر در مورد شبكه و قطعات مورد نياز در آن خواهيم گفت. همان طور كه مي دانيد اينترنت، متشكل از شبكه هايي است كه هر يك ازطريق مسيرهايي به ديگري متصل هستند. اين مسيرها تبادل اطلاعات را ميسر مي سازند. اتصال به اينترنت به معني دستيابي به اين مسيرها است. حال براي اين كه اين شبكه ها كه شامل هزاران كامپيوتر هستند بتوانند به درستي با هم در ارتباط باشند به وسايل و قطعات ويژه اي مثل هاب، تكرار كننده، مسيرياب و ... نياز است.

قسمتی از متن کتاب:
 
علم کامپیوتر ( رایانه ) و کاربردهای آن در علوم مختلف با سرعت باور نکردنی در حال پیشرفت می باشد به طوری که امروزه اطلاعات و رایانه ای کردن آنها، بخش لاینفک و بلکه مهمترین بخش از سرمایه هر سازمان به شمار می آید. همه سازمانها ، بویژه معتبرترین آنها در تمام دنیا هزینه های زیادی را جهت آموزش و ارتقاء سطح دانش و اطلاعات کارکنان خود می پردازند .

قسمتی از متن کتاب:
 
آی سی دی ال (ICDL)، گواهینامه ای است بین المللی که دریافت آن به معنی رسیدن به درجه ای از مهارت در کار با رایانه است که فرد توانایی های اصلی و مهارت های مقدماتی کار با رایانه را دارد. آی سی دی ال دارای دو سطح است و مدرک آن در سراسر جهان اعتبار دارد. یادگیری آی سی دی ال بسیار آسان می باشد و فقط نیاز به شناخت نرم افزاری و سخت افزاری رایانه دارد.

قسمتی از متن کتاب:
 
وجود مسایل پیچیده علمی منجر میشود تا سراغ روشهای بهینه سازی رفته و مساله مورد نظر را به وسیله آنها حل کرد. با توجه به زمانبر بودن و پیچیدگی روشهای دقیق از روشهای بهینه سازی هوشمند استفاده میشود. تاکنون روشهای بهینه سازی متعددی معرفی شده اند که از مهم ترین آن ها میتوان به الگوریتم های تکاملی، الگوریتم تپه نوردی، الگوریتم شبیه ساز سرد کردن فلزات ، الگوریتم بهینه سازی انبوه ذرات، الگوریتم جستجوی ممنوع، الگوریتم بهینه سازی مورچه ها، خودکارهای یادگیر و غیره اشاره نمود. هدف از گردآوری این کتاب معرفی برخی از مهم ترین روش های بهینه سازی است .

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کامپیوتر-دبیرس تان شاهد زنده یاد مهندس مهدی صافی دستجردی و آدرس safischoolcomputer.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 150
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 155
بازدید ماه : 503
بازدید کل : 4670
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1