کامپیوتر-دبیرستان شاهد زنده یاد مهندس مهدی صافی دستجردی
آخرین اطلاعات مربوط به کامپیوتر و فناوری اطلاعات
 

 


شاید شما هم از دسته افرادی باشید که هنگام کار با سیستم خود در محیط ویندوز، از سرعت آن شاکی هستند و زمانی که از برنامه هایی مانند Photoshop استفاده می کنید، سرعت پایین را بیشتر احساس می کنند.
سرعت سیستم خود را بالا ببرید



ادامه مطلب ...

کامپیوتر computer
در بسیاری از تبلیغ‌ها، بر روی سرعت پردازنده‌ی یک کامپیوتر تأکید می‌شود. چنین آگهی‌هایی مانند تبلیغ‌یک ماشین است که کاملاً بر روی موتور ماشین تأکید کرده و به سرعت آن می‌پردازند.



ادامه مطلب ...

خستگی

روزانه بسیاری از افراد، ساعت های زیادی را با رایانه کار می‏کنند که برای حفظ سلامتی، همواره باید نکاتی را در این مورد رعایت کرد.



ادامه مطلب ...

فرضیه محققان انگلیسی، تمرکز بر این پرسش بود که آیا "چارلز بابیج"، ریاضی‌دان قرن نوزدهم ایده نخستین کامپیوتر قابل برنامه‌نویسی را در دهه 1830، یک‌صد سال پیش از ایده آلن تورینگ، داده است یا خیر؟



ادامه مطلب ...


با این چند نکته می توانید تا حدودی امنیت زندگی آنلاین خود را تضمین کنید.

استفاده از یک برنامه مدیریت کلمات عبور

ارائه ی نکات امنیتی درباره اینترنت

همانطور که بارها گفته شده است ، در حال حاضر پرکاربردترین روش تایید هویت شما استفاده از کلمات عبور میباشد . در صورتی که از یک کلمه عبور طولانی و تا حد امکان پیچیده ( نه به شکلی که خودتان هم یادتان برود ) استفاده کنید ، تا حد زیادی امنیت حساب های کاربری خود را افزایش داده اید .



ادامه مطلب ...


امروزه می توان گفت استفاده از سرویس پست الکترونیک، توسط تمام افراد صورت می گیرد و به کارها سرعت بیشتری بخشیده است.

در ادامه مطلب نکاتی در رابطه با استفاده بهتر و بیشتر از این سرویس نکاتی را توضیح می دهیم:



ادامه مطلب ...

برای ممنوع كردن صفحاتی كه اینترنت اكسپلورر نمایش می‌دهد از خدمات Content Advisor می‌توانید استفاده كنید. این خدمات از استاندارد RSACi برای ممنوعیت سایت‌های وبی كه موارد ضد اخلاقی دارند استفاده می‌كند. البته درجة موارد ضد اخلاقی باید توسط طراح سایت‌ها مشخص شده باشد و اكثر موارد طراحان این استاندارد را نادیده می‌گیرند و سایت خود را درجه‌بندی نمی‌كنند. در هر صورت این خدمات در بعضی موارد كارساز است. شما در این كار عملی یاد می‌گیرید چگونه می‌توانید مشاهدة موارد ضد اخلاقی نظیر فحش، عملیات جنسی و خشونت را برای كاربران رایانة خود ممنوع كنید.



ادامه مطلب ...

 

نحوة انجام جستجوهای پیشرفتة Google

در كار عملی قبلی نحوة انجام جستجوهای ساده را فرا گرفته‌اید. با وجود این برای اینكه جستجوهای شما بازدهی بیشتری داشته باشند می‌توانید جستجوهای دقیق‌تری را كه از امكانات پیشرفته‌تری استفاده می‌كنند انجام دهید. در این نوع جستجوها شما می‌توانید چیزی را كه می‌خواهید دقیق‌تر مشخص كنید تا نتایج جستجویی كه فهرست می‌شوند نیز بیشترین سنخیت با موضوع جستجوی شما داشته باشند.



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کامپیوتر-دبیرس تان شاهد زنده یاد مهندس مهدی صافی دستجردی و آدرس safischoolcomputer.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 54
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 268
بازدید کل : 4435
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1