کامپیوتر-دبیرستان شاهد زنده یاد مهندس مهدی صافی دستجردی
آخرین اطلاعات مربوط به کامپیوتر و فناوری اطلاعات
 

بعضی از کاربران نیاز دارند که مدام با تمام تنظیماتی که مربوط به ویندوز 7 می شود سروکار داشته باشند. آیا روشی وجود دارد که بتوانیم در یک فولدر تمام تنظیمات ویندوز 7 را بگنجانیم تا دیگر نیازی نداشته باشیم برای باز کردن یک برنامه ، چند مرحله را دنبال کنیم . در ویندوز 7 روشی وجود دارد که به کاربر این امکان را میدهد که به راحتی با ایجاد یک فولدر ، تمام تنظیمات را بدون کپی کردن برنامه در یک پوشه در اختیار داشته باشد و به راحتی از آنها استفاده کند.



ادامه مطلب ...

همان‌طور که می‌دانید ویندوز 8 جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل‌های انتشار یافته توسط مایکروسافت است. این سیستم‌های‌ عامل پس از انتشار با بازخوردهای متفاوتی روبه‌رو شد و شرکت مایکروسافت پس از اعمال تغییراتی در آن، نسخه جدیدتر آن با نام 8.1 را منتشر کرد.



ادامه مطلب ...

شما می توانید از طریق Windows Store در ویندوز ۸ اپلیکیشن های مختلفی را دانلود و نصب کنید. اما امکان استفاده از ویندوز استور برای کاربران ایرانی وجود ندارد.



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کامپیوتر-دبیرس تان شاهد زنده یاد مهندس مهدی صافی دستجردی و آدرس safischoolcomputer.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 54
بازدید هفته : 65
بازدید ماه : 274
بازدید کل : 4441
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1