کامپیوتر-دبیرستان شاهد زنده یاد مهندس مهدی صافی دستجردی
آخرین اطلاعات مربوط به کامپیوتر و فناوری اطلاعات
 

شرکت MSI که یکی از تولیدکنندگان بزرگ کامپیوترهای شخصی در بازار جهانی است، به‌تازگی سری جدیدی از کامپیوترهای چندمنظوره خودش را با نام Wind Top به بازار معرفی کرده که از پنل LED بهره می‌برند.



ادامه مطلب ...

شرکت Lenovo قرار است جدیدترین لپ‌تاپ خودش را در نمایشگاه CES امسال رونمایی و معرفی کند. ThinkPad X1 نسبت به مدل سال قبل این شرکت بدنه نازک‌تری داشته و تنها 1/52 سانتیمتر ضخامت دارد



ادامه مطلب ...

طراحی ردیاب حركت چشم برای كنترل صفحه نمایش رایانه

كارشناسان شركت سوئدی توبی با طراحی "ردیاب حركات چشم" برای ویندوز ۸ شركت مایكروسافت، این امكان را برای كاربران فراهم كرده اند كه با حركات چشم، نشانگر موس را روی صفحه نمایش حركت داده و با پلك زدن روی گزینه مورد نظر كلیك كنند.


ادامه مطلب ...

  بنیاد موزیلا سازنده مرورگر فایرفاکس به کاربران توصیه کرد به هیچ وجه از نسخه های قدیمی این مرورگر استفاده نکنند.
 



ادامه مطلب ...

برای كاهش گرفتگی عضلات گردن تان، سرتان را كمی به اطراف می‌چرخانید و سپس چشمان تان را می‌بندید. پس از اندكی استراحت در حالتی كه به سمت نمایشگر رایانه خم شده‌اید و در نزدیكی آن قرار دارید، دوباره فعالیت خود را از سر می‌گیرید. این در حالی است كه برای مدتی كوتاه همه چیز در مقابل دیدگان شما تیره و تار است. بنابراین نمی‌توانید واژه‌هایی را كه روی صفحه نمایشگر نقش بسته‌اند، تشخیص دهید.



ادامه مطلب ...
برچسب:, :: ::  نويسنده : وحید

با پیشرفت لحظه ای شرکت ها در زمینه های فناوری هر روز شاهد یک محصول یا نرم افزار جدید از سوی کمپانی های مختلف هستیم. گاهی به اطراف و زندگی خود که درگیر وسایل الکترونیکی می باشد نگاه می کنیم و زمانی متوجه میزان پیشرفت کارهایمان بوسیله تکنولوژیمی شویم که زندگی گذشته بدون وسایل امروزی را برای خود مجسم کنیم.




ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کامپیوتر-دبیرس تان شاهد زنده یاد مهندس مهدی صافی دستجردی و آدرس safischoolcomputer.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 54
بازدید هفته : 57
بازدید ماه : 266
بازدید کل : 4433
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1