d نرم‌افزار ICQ از اینترنت
 
کامپیوتر-دبیرستان شاهد زنده یاد مهندس مهدی صافی دستجردی
آخرین اطلاعات مربوط به کامپیوتر و فناوری اطلاعات
 

 

 

 

اینترنت اكسپلورر را اجرا كنید

 

 download نرم‌افزار ICQ از اینترنت

برای شروع، روی آیكون Internet Explorer كلیك كنید. اینترنت اكسپلورر راه‌اندازی می‌شود و صفحة خانه شما به نمایش در می‌آید.

 

وب‌سایت ICQ را باز كنید

 

نرم‌افزار ICQ را می‌توانید از صفحة وب رسمی ICQ دریافت كنید. http://web.icq.com را در نوار آدرس مرورگر خود تایپ كنید سپس كلید Enter را فشار دهید. صفحة وب رسمی ICQ در مرورگر اینترنت اكسپلورر به نمایش در می‌آید.

 

صفحة download نرم افزار را باز كنید

 

 download نرم‌افزار ICQ از اینترنت

اطلاعاتی كه در صفحة وب اصلی ICQ ذكر شده مطالعه كنید تا آگاهی بیشتری در مورد امكانات نرم افزار ICQ به دست آورید. برای download نرم‌افزار، Download ICQ را كلیك كنید تا صفحة مربوط به download به نمایش درآید.

 

تعیین زبان و نسخة برنامه

 

 download نرم‌افزار ICQ از اینترنت

نرم‌افزار ICQ برای بیش از هجده زبان‌ زندة دنیا نوشته شده است. علاوه بر تعدد زبان موجود، این نرم‌افزار در دو نسخة ساده و پیشرفته از سایت ICQ قابل download است. نسخة ساده(ICQ Lite) این نرم‌افزار حدود 2 مگابایت و نسخة پیشرفته(ICQ Pro) آن حدود 5 مگابایت می‌باشد. در این صفحة وب شما می‌توانید نسخه و زبان برنامة ICQ مورد نظرتان را انتخاب كنید. تصاویر مراحل بعدی این كار عملی مربوط به download نسخة ICQ Lite به زبان انگلیسی می‌باشد. نسخه و زبان مربوط به خود را انتخاب كنید تا نصب برنامه آغاز گردد.

 

download فایل نصب ICQ

 

 download نرم‌افزار ICQ از اینترنت

برای آغاز download روی Download Now كلیك كنید.

 

download نرم‌افزار ICQ

 

 download نرم‌افزار ICQ از اینترنت

برای download برنامة نصب ICQ روی دكمة Save كلیك كنید. با انجام این كار پنجرة Save As به نمایش در می‌آید كه به وسیلة آن می‌توانید مسیر ذخیرة فایل نصب برنامة ICQ را تعیین كنید.

 

مسیر ذخیرة فایل را تعیین كنید

 

 download نرم‌افزار ICQ از اینترنت

با پنجرة Save As مسیر نصب فایل مورد download تعیین می‌شود. این مسیر را به خاطر بسپارید چرا كه برای نصب ICQ همین فایل را می‌بایست راه‌اندازی كنید. پس از تعیین مسیر نصب دكمة Save را كلیك كنید تا download آغاز گردد.

نصب برنامة ICQ

جدیدترین نسخة ICQ به صورت رایگان از اینترنت قابل دریافت است. در كار عملی قبل روش دریافت فایل نصب ICQ شرح داده شد. پس از اینكه فایل نصب به طور كامل download گردید روی آیكون آن دو بار كلیك كنید تا اجرا گردد. با اجرای این فایل نصب برنامه شروع شده است. شما در این كار عملی یاد می‌گیرید چگونه برنامةICQ را نصب كنید.

 

شروع نصب

 

نصب برنامة ICQ

با اجرای فایل نصب برنامه، صفحة خوش‌آمدگویی به نمایش در می‌آید. مسیر نصب پیش‌فرض برای برنامة ICQ در این صفحه نمایش نشان داده شده است. اگر مایل به تغییر مسیر نصب بودید روی دكمة موجود در زیر مسیر نصب كلیك كنید. در غیر این صورت دكمة Next را كلیك كنید.

 

تغییر مسیر نصب

 

نصب برنامة ICQ

در صورتی كه مایل به تغییر مسیر نصب بودید و دكمة مورد نظر آن را كلیك كرده‌اید صفحة جدیدی ظاهر می شود كه توسط آن این كار میسّر می‌شود. پس از تعیین مسیر نصب، دكمة Next را كلیك كنید.

 

تایید شرایط نصب

 

نصب برنامة ICQ

برای شروع نصب ICQ می‌بایست شرایطی را كه شركت طراح نرم‌افزار ICQ برای نصب آن تعیین كرده تأیید كنید. این شرایط را مطالعه كنید و جهت تأیید آنها Next را كلیك كنید تا نصب ICQ آغاز گردد.

 

*توجه*

دیگر نرم‌افزارهای گفتگو

نرم‌افزارهای بسیاری امكانات جستجو ارائه می‌كنند كه از این میان می‌توانیم به Yahoo Messenger، Windows Messenger، AOL Messenger و IRC اشاره كنیم. گفتگو كردن از طریق نرم‌افزارهای Yahoo Messenger و Windows Messenger بسیار ساده است. مخصوصاً حالا كه طریقة ایجاد آدرس پست الكترونیكی در سایت‌های Yahoo! و Hotmail را یاد گرفته‌اید (بخش 3 و 6). با آدرس‌هایی كه در بخش‌های گذشته ایجاد كرده‌اید به Yahoo Messenger و Windows Messenger وصل شوید و روش كار با سرویس‌های مختلف این نرم‌افزارها را نیز یاد بگیرید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کامپیوتر-دبیرس تان شاهد زنده یاد مهندس مهدی صافی دستجردی و آدرس safischoolcomputer.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 152
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 157
بازدید ماه : 505
بازدید کل : 4672
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1